Rekrutacja uzupełniająca odbywa się z użyciem elektronicznego systemu naboru do szkół, które będą dysponowały wolnymi miejscami.
Zgodnie z prawem wszyscy kandydaci mają możliwość ubiegania się o przyjęcie na wolne miejsca (także ci, którzy potwierdzili wolę w rekrutacji zasadniczej).
W dniach od 3 do 5 br. sierpnia kandydaci uzupełniają wnioski w systemie, korzystając z tego samego loginu i hasła dostępowego, wybierają szkoły i składają wniosek w tej szkole, która będzie szkołą I wyboru. Mogą to zrobić osobiście lub elektronicznie profilem zaufanym.
16 sierpnia 2021 r. PODANIE DO WIADOMOŚCI LIST KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH I KANDYDATÓW NIEZAKWALIFIKOWANYCH
od 17 sierpnia 2021 r. do 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00 POTWIERDZENIE WOLI PRZYJĘCIA, PRZEDŁOŻENIE ORYGINAŁÓW DOKUMENTÓW
23 sierpnia 2021 r. PODANIE PRZEZ KOMISJĘ REKRUTACYJNĄ LIST KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH I NIEPRZYJĘTYCH